frokenmellan

Alla inlägg under april 2012

Av Mikaela - 30 april 2012 11:42

Har precis skrivit ett prov i Praktisk marknadsföring.

Nu kurrar magen så får väl mata den lite..


Min lunch

 

Av Mikaela - 28 april 2012 18:54

Idag klockan 10 kom mamsen, Ronny och min bror och hämta upp mig.

Vi åkte till Stallarholmen och MC-marknaden.

Jag var så sjukt trött och hungrig efter gårdagens bravader, (avskedsmiddag för Liisa och sen krogen)

så det första jag gjorde när vi kom dit var att köpa en korv med bröd och en Loranga. Visste inte ens att Loranga fanns längre.. :)


     




När vi hade kollat färdigt på motorcyklar och andra prylar åkte vi hem till storasyster Ullis och fika.

Jag och lilla Wille hoppade studsmatta tills jag blev illamående.. :p


   

Av Mikaela - 25 april 2012 22:38

Nostalgi!

Jag och John ligger och kollar på Rederiet.

Så kul! Och så dåliga skådisar. Fan va vi garvar.

Inne på andra säsongen nu. Tänk att man tyckte det där va jättebra när man va liten. :)



 

C&H

Av Mikaela - 21 april 2012 22:31

 

Av Mikaela - 20 april 2012 19:33

Hemmapoppade popcorn, pockorn, som man sa när man va liten (eller fortfarande säger ;),

och Sex and the city = min fredagskväll.

Ute-och-röja-varje-helg tiden är över sen länge. Saknar det lite faktiskt,

fast mest för att jag börjar bli "gammal".

Vart tar tiden vägen?



 

Av Mikaela - 20 april 2012 13:59

Börjar bli riktigt trött på det här skitvädret nu.

Förra året vid den här tiden kunde man sitta ute och sola och dricka öl i värmen.

Så vill jag ha det nu!

Istället håller man på att blåsa bort när man är ute. Och man får va glad om det är uppehåll..


Igår tog jag första cykelturen med Kosmos. Passade på när solen kika fram en stund. :)




Älskar min "hund-cykelkorg". :) Så smidig!  

Av Mikaela - 15 april 2012 16:17

Hah! Jag blev fan glatt överraskad när jag öppnade Libresse's "nya" tampongaskar.

Första gången jag köpte dom.

Dom var skitfina ju! :D Blir lite gladare färger i handväskan.

Till skillnad mot OB's tråkiga gamla vanliga..

Blev ju genast mycket roligare att ha mens! (jag överdrev lite där faktiskt.. ;)


 



En sak som gör mig glad på riktigt är att jag imorn ska åka till Stockholm och träffa Tina! Min bästa!

Såååå längesen!

Av Mikaela - 13 april 2012 17:36

Fick lust att baka idag och det blev chokladmuffins med chocolate chip's och marshmallows i. 

John får provsmaka imorgon. Jag är inte så mycket för fikabröd men tycker det är kul att baka.. :p 


Testade mitt Cupcake-stativ som jag köpte för ett tag sen. 

Har plats för 23st cupcakes/bakverk.


   

Presentation


Hej!
Jag heter Mikaela. Bor i lilla "lagom-landet" Sverige. Älskar att resa, så kommer självklart skriva om när jag är ute i stora världen. Annars kommer jag blogga om min vardag, saker jag shoppar och lägga ut recept när jag bakar.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards