frokenmellan

Direktlänk till inlägg 31 maj 2013

Orofluido

Av Mikaela - 31 maj 2013 08:47

Det bästa med att plugga hemma är att jag kan planera själv när jag ska plugga.

Jag kan sitta och äta frukost i lugn och ro och behöver inte göra mig i ordning och ge mig iväg. Kan mysa i pyjamas halva dan om jag vill. :) Det är skönt!


Nu sitter jag och kollar på nyhetsmorgon, som vanligt. Och blir avundsjuk på personen som skrapar triss. 

Tänk att vinna 5 miljoner bara sådär! Det första jag skulle göra är att boka en resa. Åh vad jag börjar få ressug nu. 

Får se om det blir någon sista minuten i sommar..



Ett hårtips..

 

 

Den innehåller Arganolja, Cuperysolja och Linfröolja.

Ett plus är att den doftar vanilj.. ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 28 oktober 2013 08:37

Jag hade helt glömt bort att det var natten till söndagen det var dags att ställa om klockan till vintertid. Men klockan på mobilen ställer ju om sig själv så när jag vaknade 07.25 förstod jag inte varför Kosmos redan var vaken och sugen på att gå ...

Av Mikaela - 25 oktober 2013 11:28

Äntligen fredag!  John har jobbat natt den här veckan vilket betyder att jag och Kosmos har fått sova själva. Kosmos har ju sitt lilla "hus" han brukar sova i på nätterna men när husse jobbar så tar han hans plats i sängen och breder ut sig. Skönt ...

Av Mikaela - 24 oktober 2013 10:44

Den 1 juli flyttade vi till Eskilstuna. Vi har en jättefin lägenhet och trivs väldigt bra här, om man bortser från att köket är alldeles för litet för min smak. Jag behöver mer arbetsyta vid matlagning och bakning framför allt.  Förutom att jag har...

Av Mikaela - 21 oktober 2013 17:33

      Bild tagen 6/10. Nu är det knappt nå löv kvar på träden längre. Längtan efter jul börjar smyga sig på..       En årstid för mycket te-drickande och filmmys i soffan. ...

Av Mikaela - 25 juni 2013 18:25

  Grabbarna kör radiostyrda bilar.     Födelsedagsbarnet öppnar paket. Så himla söt!     Midsommarkubb.     Midsommartårtan.     Kaxpellen i gröngräset.     Sydde upp lite långklänningar eftersom att jag är ...

Presentation


Hej!
Jag heter Mikaela. Bor i lilla "lagom-landet" Sverige. Älskar att resa, så kommer självklart skriva om när jag är ute i stora världen. Annars kommer jag blogga om min vardag, saker jag shoppar och lägga ut recept när jag bakar.

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards